ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2022.07.01Ключові слова:
обліково-аналітичне забезпечення, маркетинг, обсяг реалізації, система управління, підприємствоАнотація
У статті розглянуті теоретичні та практичні аспекти обліково-аналітичного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. На основі статистичного аналізу доведено значущість маркетингової діяльність для суб’єктів господарювання. Приведено авторське уявлення про місце і роль обліково-аналітичного забезпечення в системі управління маркетингової діяльністю підприємства. Узагальнено функції обліково-аналітичного забезпечення маркетингової діяльності суб’єкта господарювання. Наведено авторське уявлення щодо системи обліково-аналітичного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Сформульовані основні завдання бухгалтера для правильної організації аналітичної роботи на підприємстві.
Посилання
Holiachuk N. V. Oblikovo-analitychne zabezpechennia yak vazhlyva skladova upravlinnia pidpryiemstvom. Ekonomichnyi analiz. 2010. 6. рр. 408-410.
Iershova N. Oblikovo-analitychne zabezpechennja diaghnostyky dilovoji aktyvnosti dlja proghnozuvannja rozvytku biznes-struktur. 2018. Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/37184/1/Yershova_Oblik-analit_zabezp_2018.pdf
Iershova N. Ju., Tkachenko M. O., Garkusha V. O. Monitoryng ta ocinka gospodars'koi' dijal'nosti dlja zabezpechennja ekonomichnoi' bezpeky pidpryjemstv restorannogo biznesu. Modern Economics: elektron. nauk. fahove vyd. z ekon. nauk. 2018. № 11. P. 66-71. Available at: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/11-2018/iershova.pdf.
Hudzynskyi O. D., Kireitsev H. H., & Pakhomova T. M. Teoretychni aspekty formuvannia oblikovo-analitychnoho mekhanizmu. Oblik i finansy APK. 2008. № 3. рр. 89-93.
Mehovych S. A., Rozput'ko Ju. M. Rozvytok informacijnyh tehnologij upravlinnja pidpryjemstvom pry realizacii' pryncypiv reinzhyniryngu biznes-procesiv. Visnyk NTU «HPI». Ser.: Tehnichnyj progres ta efektyvnist' vyrobnyctva. 2013. № 66. pp. 122–128.
Romanova O., Shybun M., Matvjejeva M. Informacijne zabezpechennja marketynghovoji dijaljnosti v umovakh formuvannja j rozvytku suchasnykh koncepcij upravlinnja. Ghalycjkyj ekonomichnyj visnyk. 2022. Available at: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu
Iershova N. Ju. Identyfikacija predmetu ta metodu strategichnogo upravlins'kogo obliku. Naukovyj visnyk Uzhgorods'kogo universytetu. Serija «Ekonomika». 2015. №1(45). T.2. рр. 148-152. Available at: https://core.ac.uk/download/pdf/162883579.pdf
Iershova N. Ju. Vyznachennja nematerial'nyh aktyviv ta i'hnja ocinka. Visnyk ZNU. 2010. 2(6). pp. 157–161.
Pravdjuk N. L. Oblikove zabezpechennja upravlinnja marketynghovoju strateghijeju pidpryjemstva. Ekonomika. Finansy. Menedzhment: aktualjni pytannja nauky i praktyky. 2019. № 2. pр. 100-115.
Plaksijenko V. Ja. Oblikovo-analitychne zabezpechennja poslugh marketynghu. Ukrajinsjkyy zhurnal prykladnoji ekonomiky. 2019. № 3. рp. 48-55.
Iershova N. Tkachenko M., Garkusha V., Miroshnyk O., Novak-Kalyayeva L. Economic security of the enterprise: scientific and practical aspects of accounting and analytical support. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2019. V. 2 (29). pp. 142-149. Available at: http://fkd.org.ua/article/view/172365/173387
Korniichuk L. Teoretychni osnovy realizatsii kontseptsii staloho rozvytku. Ekonomika Ukrainy. 2010. № 2. pp. 72-83.
Derzhavna sluzhba statystyky. Oficijnyj sajt. Available at: https://www.ukrstat.gov.ua/
Nazarova K. O. Oblik i kontrolj marketynghovoji dijaljnosti na pidpryjemstvakh torghivli: avtoref. dys. na zdobuttja nauk. stupenja kand. ekon. nauk: 08.06.04. Kyjiv, 2002. 20 p.
Lukan O. M. Ekonomichna sutnistj marketynghovoji dijaljnosti pidpryjemstva. Ekonomichnyj prostir. 2021. № 84. рр. 172-180.
Mehovych S. A., Rozput'ko Ju. M. Rozvytok informacijnyh tehnologij upravlinnja pidpryjemstvom pry realizacii' pryncypiv reinzhyniryngu biznes-procesiv. Visnyk NTU «HPI». Ser.: Tehnichnyj progres ta efektyvnist' vyrobnyctva. 2013. 66. рр. 122–128.
Bondar M., Iershova N., Tkachenko M., Garkusha V., Yavorsky S. Financial decisions taking into account management reporting of enterpise. Financial and credit activities: problems of theory and practice. 2020. 2 (33). pp. 84-92. Available at: http://fkd.org.ua/article/view/206532
Іershova N. Ju., Cherkasova Je. O. Doslidzhennja osoblyvostej orghanizaciji obliku ta obliku dokhodiv i vytrat u bankakh. Visnyk Nac. tekhn. un-tu «KhPI». Temat. vyp. «Tekhnichnyj proghres ta efektyvnistj vyrobnyctva». 2012. № 25. рp. 131–139.
Mehovich S. A., Zaharchenkov A. S. Sanacija i reinzhiniring proizvodstvenno-tehnologicheskoj osnovy predprijatij: monografіja. – Harkіv: Vіrovec' A. P. «Apostrof», 2011. 392 p.
Iershova N. Staffing strategic management accounting at the enterprise. «Informacijni tekhnologhiji: nauka, tekhnika, tekhnologhija, osvita, zdorov'ja». Tezy dop. KhXVII mizhn. nauk.-prakt. konf. MicroCAD-2019, 2019, 15-17 travnja 2019 r.: u 4 ch. Ch. III. / za red. prof. Sokola Je.I. – Kharkiv: NTU «KhPI». Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/58172/1/MicroCAD_2019_%D0%86%D0%B5rshov%D0%B0_Staffing.pdf
Iershova N.Ju. Determinanta profesijnoji kompetentnosti fakhivcja z upravlinsjkogho obliku. «Ekonomika, finansy, bukhghaltersjkyj oblik: suchasnyj stan i perspektyvy rozvytku». Zb. tez dop. Mizhnar. nauk.-prakt. konf., (m. Poltaava, 1 ljutogho 2017 r.). 2017, Poltava: CFEND, 2017. р. 98-100. Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/33571/1/Yershova_Determinanta_prof_kompetentnosti_2017.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).