МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ТРЕКШН-КАРТИ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Автор(и)

  • Олександр Пушкар Харківський національний економічний університет ім. С.Кузнеця, Україна
  • Юлія Татаринцева Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Інна Заіченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Рабаі Абделалі Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2313-8890.2021.03.08

Ключові слова:

трекшн-карта, трекшн-мітінг, customer development, стартап, зовнішньоекономічна діяльність, сегменти, канали продажів

Анотація

У статті обґрунтовані методичні рекомендації з побудови трекш-карти при виході підприємства на зовнішні ринки. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розвитку відносин з сегментами користувачів, що впливає на кінцевий результат. Узагальнені ключові підходи до розуміння сутності та способів розробки трекшн-карти. Трекшн-карта в загальному розумінні відображає прогрес бізнесу за його ключовими показниками. Відмінність побудови трекшн-карти від звичайного фінансового аналізу показників господарської діяльності відрізняється тим, що окрім вимірювання, методика передбачає глибокий причинно-наслідковий аналіз, розробку наочних матеріалів, що доповнюють аналіз коефіцієнтів. Розроблено методичні рекомендації з побудови трекшн-карти для підприємств, що здійснюють ЗЕД. Виділені основні етапи та розглянуто їх сутність Доведено, що побудова трекшн-карти відповідає сучасним запитам ринку, необхідна як для внутрішньо фірмового планування, так і для залучення коштів інвесторів.

Посилання

Ely`yaxu G., Koks Dzh. Cel`: process nepreryvnogo sovershenstvovany`ya. Al`py`na Pably`sher. 2009. 280 s.

Zobny`na,M. Metody`cheskoe posoby`e po kursu "Y`nternet predpry`ny`matel`stvo". M. 2015. 264 s.

Weinberg G., Mares J. Traction: How any startup can achieve explosive customer growth. Penguin. 2015. 320 s.

Anderson C. "What Is Business Traction"? Small business. 2018. No 4. P. 37-74.

Andreev K. Kak startapu poluchy`t` ranny`j träkshn (traction). Upravleny`e proektamy`. 2016. 1. P. 25.

Justin M., Weinberg G. Traction: A Startup Guide to Getting Customers. S Curve Publishing. 2014. 280 s.

Chto takoe trekshn-karta y` zachem ona nuzhna startapam. Available at: https://leadstartup.ru/db/traction-card

Berck F. How do you effectively communicate the upside potential of your early stage idea to stakeholders? 2018. Available at: https://leanstack.com/traction-model

Maurya A. Traction Is What Investors Are Looking for When You Present Your Plan. Entrepreneur. 2016. 1. P.16.

Kulkarni S. Building traction for your startups. 2013. Available at: https://www.zdnet.com/article/building-traction-for-your-startups/ 2013

Traction roadmap. Available at: https://leanstack.com/ci/academy/cohorts/ci-academy-basic/canvases/703719/traction_roadmap/chart

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-11