ПРОБЛЕМИ І СУПЕРЕЧНОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2021.05.03Ключові слова:
дистанційна освіта, дистанційне навчання, тьютор, модель мотивованої самоосвіти, інноваційні методики навчанняАнотація
Стаття призначена проблемам розвитку дистанційного навчання у національних вишах. Розглянуті основні педагогічні аспекти організації дистанційного навчання. Виділені педагогічні проблеми, які виникають при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес та організації педагогічної системи навчання. Представлено низку завдань, які потребують негайного вирішення щодо оптимізації використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті як в окремо взятій освітній організації так і в системі освіти у цілому. Запропоновані деякі варіанти у вирішенні проблем дистанційної освіти. Розглянуті необхідність впровадження інституту тьюторів, а також основні відмінності між викладачем традиційного навчального процесу і тьютором.
Посилання
Andreev A. A. On the question of the definition of the concept of "distance education". Available at: http://www.e-joe.ru/sod/97/4_97/st096.html (date of access: 09.12.2019).
Andreev A. A. Essays on distance learning in Russia. Education management: theory and practice. 2014, No. 1 (13), S. 16–31.
Vainshtein Yu. V., Pomazan VA, Zhukov LA Prediction of learning outcomes using modern information technologies. Scientific discussion: Questions of pedagogy and psychology: Materials of the XXI Intern. scientific-practical conf. Moscow: Intern. Center for Science and Education, 2013, P. 123–127.
Maksimov V. P. Improving the efficiency of distance learning in technical universities. Modern problems of science and education. 2012, No. 3, P. 189–196.
Polat E. S., Bukharkina M. Yu., Moiseeva M. V. Theory and practice of distance learning: study guide. Moscow. Academy, 2004.
Polatov readings - 2008: materials of the first scientific-practical. conf. "Distantc. training in the continuous system Education ", 13 Nov. – 25 Dec. 2008 Moscow. URAO ISMO: Euroshk., 2009. S. 169–173.
Sharov V. S. Distance learning: form, technology, means. Izvestia of the Russian Pedagogical University. A. I. Herzen. 2009, No. 94, P. 236–240.
Levchuk L. V., Kovalchuk V. І. Peculiarities of remote sensing in the USA. Molodiy Vcheniy, 2017, 5 (45), S. 392-395.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).