ФОРМУВАННЯ КРИТЕРІЇВ ЯКОСТІ РЕКЛАМНОГО ВІДЕО З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЇ CААТІ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2021.05.07Ключові слова:
відеоролик, критерії якості, реклама, метод аналізу ієрархій СаатіАнотація
У статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.
Посилання
Baikova I. A., Petrov A. I. Video advertising as an effective marketing tool for promoting enterprises in the entertainment industry. Petersburg Economic Journal, 2019, No. 3, P. 17-25.
Vysotskaya M. V. CJM and Video Ads. Internet Marketing, 2021, No. 1, P. 30-34.
Danishevskaya O. G. Video advertising on the Internet: audience, formats, trends. Internet Marketing, 2010, No. 4, P. 198-222.
Sadykov D. O. Video advertising as a creolized semiotic phenomenon. Master's Journal, 2015, No. 2, P. 398-406.
Khaminich S., Tretyak K. Internet advertising is the main official of passing the goods in the lucky minds. Global and national problems of economy, 2015, No. 7, P. 504-507.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).