ФОРМУВАННЯ КРИТЕРІЇВ ЯКОСТІ РЕКЛАМНОГО ВІДЕО З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЇ CААТІ

Автор(и)

  • Олександр Пушкар Харківський національний економічний університет ім. С.Кузнеця, Україна
  • Юлія Татаринцева Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Інна Заіченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2313-8890.2021.05.07

Ключові слова:

відеоролик, критерії якості, реклама, метод аналізу ієрархій Сааті

Анотація

У статті обґрунтовані критерії якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій Сааті. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розробки відеоконтенту та більше уваги зосередити на значущих критеріях, що впливають на кінцевий результат. Доведено рівнозначність впливу на якість відеоролику таких критеріїв, як рівень кваліфікованості персоналу, якість сценарію, ціна та швидкість створення, технічне оснащення. Інші критерії менш важливі, проте мають свій внесок.

Посилання

Baikova I. A., Petrov A. I. Video advertising as an effective marketing tool for promoting enterprises in the entertainment industry. Petersburg Economic Journal, 2019, No. 3, P. 17-25.

Vysotskaya M. V. CJM and Video Ads. Internet Marketing, 2021, No. 1, P. 30-34.

Danishevskaya O. G. Video advertising on the Internet: audience, formats, trends. Internet Marketing, 2010, No. 4, P. 198-222.

Sadykov D. O. Video advertising as a creolized semiotic phenomenon. Master's Journal, 2015, No. 2, P. 398-406.

Khaminich S., Tretyak K. Internet advertising is the main official of passing the goods in the lucky minds. Global and national problems of economy, 2015, No. 7, P. 504-507.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-28