ВПЛИВ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ В МЕРЕЖІ НА ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Юлія Татаринцева Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Олександр Пушкар Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, Україна
  • Марина Шевченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Світлана Осипова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Тетяна Кочетова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2218-1849.2021.11.03

Ключові слова:

корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля

Анотація

У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів.

Посилання

Pochemu cifrovaya transformaciya nevozmozhna bez vovlekayushchej kul'tury. 2021. Available at: https://www.affde.com/ru/why-digital-transformation-is-impossible-without-an-engaging-culture.html

Peters T. J., Waterman R. H. In Search of Excellence: Lessons from America’s Best-run Companies. N. Y. Harper & Row, 1982. 228 s.

Konakova O. V. K voprosu vliyaniya organizacionnoj kul'tury na deyatel'nost' kompanii. Vestnik CHelGU, 2015, №1 (356), S. 25-35.

Gladkij N. A. Vliyanie korporativnoj kul'tury na povyshenie effektivnosti deyatel'nosti predpriyatij. Materialy konferencii SWorld - Scientific researches and their practical application, 2-12 October 2021, P. 121-130.

Fedorenko D. Social'no otvetstvennyj i interaktivnyj: kakim dolzhen byt' digital-produkt dlya novogo pokoleniya? 2021. Available at: https://mmr.ua/show/kakim-dolzhen-byt-digital-produkt-dlya-novogo-pokoleniya.

Logvinovskaya V. D., Trubnikova N. V. Korporativnaya kul'tura kosmeticheskih kompanij v cifrovom izmerenii (na primere l`oreal). Kommunіkologіya, 2017, №2, P. 17-21.

Vasil'eva E. V. «Tele-vsego» i gibridnaya ofisnaya model'- novye mirovye trendy posle pandemii COVID-19. Upravlenie, 2021,T. 9, № 3, P. 125–136.

Orta M. Formirovanie korporativnoj kul'tury v usloviyah stremitel'nogo razvitiya - Fleishman Hillard. Available at: https://vc.ru/marketing/98933-formirovanie-korporativnoy-kultury-v-usloviyah-stremitelnogo-razvitiya-fleishmanhillard.

Hrulev A. Upravlenie reputaciej v internete, SERM. 2019. Available at: https://kebeta.agency/ru/article/upravlenie_reputaciei_v_internete_serm.

Tolmacheva M. Pora menyat'sya: kak pandemiya COVID-19 uskorila perekhod na cifrovye tekhnologi. 2021. Available at: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/ru-ru/future-of-marketing/digital-transformation/covid-accelerated-digital-adoption/

Bashin A. ESG-rejting: chto eto i pochemu ob etom nuzhno dumat' uzhe "vchera" i ne tol'ko korporaciyam, no i StartUp? 2021. Available at: https://vc.ru/u/262310-andrey-bashin/305973-esg-reyting-chto-eto-i-pochemu-ob-etom-nuzhno-dumat-uzhe-vchera-i-ne-tolko-korporaciyam-no-i-startup.

.Lavskaya V. Kak svyazanny KSO i korporativnaya kul'tura. 2020. Available at:https://lavskastory.com/kak-svjazany-kso-i-korporativnaja-kultura/

Gasparovich E. O. Korporativnaya kul'tura i social'naya otvetstvennost': diagnostika, planirovanie, razvitie. Ekaterinburg. Izd-vo Ural. un-ta, 2019. 332 s.

Kotler F. Osnovy marketinga. Vil'yams, 2019. 496 s.

Korporativnaya kul'tura Wunder Digital: nashi cennosti i kriterii poiska novyh sotrudnikov. 2021. Available at: https://wunder-digital.kz/korporativnaya-kultura-wunder-digital-nashi-tsennosti-i-kriterii-poiska-novyh-sotrudnikov/

Perov M. Strategiya upravleniya imidzhem i reputaciej kompanii. 2021. Available at: https://adves.com/blog/strategiya-upravleniya-imidzhem-i-reputatsiej-kompanii/

Sysoeva E. V. Postroenie effektivnogo profilya korporativnoj kul'tury organizacii. 2021. Available at: https://mgimo.ru/upload/iblock/213/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%81%202.02.pdf.

Gorton G., Zentefis A. Kompanii – eto ih kul'tura: rol' cennostej, obychaev i norm. 2020. Available at: https://econs.online/articles/coffee-break/kompanii-eto-ikh-kultura-rol-tsennostey-obychaev-i-norm/

Konakova O. V. K voprosu vliyaniya organizacionnoj kul'tury na deyatel'nost' kompanii. Vestnik CHelGU. 2015, №1 (356), S.121-130.

Denison : site. Available at: http://www.denisonconsulting.com.

Bravermann A. Eshche odin faktor kapitalizacii. Ekspert-online, 2020, №3, S.15-25.

Best Global Brands Ranking 2021. 2021. Available at: http://bestglobalbrands.com/2021/ranking.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-02