ВПЛИВ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ В МЕРЕЖІ НА ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.20998/2218-1849.2021.11.03Ключові слова:
корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівляАнотація
У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів.
Посилання
Pochemu cifrovaya transformaciya nevozmozhna bez vovlekayushchej kul'tury. 2021. Available at: https://www.affde.com/ru/why-digital-transformation-is-impossible-without-an-engaging-culture.html
Peters T. J., Waterman R. H. In Search of Excellence: Lessons from America’s Best-run Companies. N. Y. Harper & Row, 1982. 228 s.
Konakova O. V. K voprosu vliyaniya organizacionnoj kul'tury na deyatel'nost' kompanii. Vestnik CHelGU, 2015, №1 (356), S. 25-35.
Gladkij N. A. Vliyanie korporativnoj kul'tury na povyshenie effektivnosti deyatel'nosti predpriyatij. Materialy konferencii SWorld - Scientific researches and their practical application, 2-12 October 2021, P. 121-130.
Fedorenko D. Social'no otvetstvennyj i interaktivnyj: kakim dolzhen byt' digital-produkt dlya novogo pokoleniya? 2021. Available at: https://mmr.ua/show/kakim-dolzhen-byt-digital-produkt-dlya-novogo-pokoleniya.
Logvinovskaya V. D., Trubnikova N. V. Korporativnaya kul'tura kosmeticheskih kompanij v cifrovom izmerenii (na primere l`oreal). Kommunіkologіya, 2017, №2, P. 17-21.
Vasil'eva E. V. «Tele-vsego» i gibridnaya ofisnaya model'- novye mirovye trendy posle pandemii COVID-19. Upravlenie, 2021,T. 9, № 3, P. 125–136.
Orta M. Formirovanie korporativnoj kul'tury v usloviyah stremitel'nogo razvitiya - Fleishman Hillard. Available at: https://vc.ru/marketing/98933-formirovanie-korporativnoy-kultury-v-usloviyah-stremitelnogo-razvitiya-fleishmanhillard.
Hrulev A. Upravlenie reputaciej v internete, SERM. 2019. Available at: https://kebeta.agency/ru/article/upravlenie_reputaciei_v_internete_serm.
Tolmacheva M. Pora menyat'sya: kak pandemiya COVID-19 uskorila perekhod na cifrovye tekhnologi. 2021. Available at: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/ru-ru/future-of-marketing/digital-transformation/covid-accelerated-digital-adoption/
Bashin A. ESG-rejting: chto eto i pochemu ob etom nuzhno dumat' uzhe "vchera" i ne tol'ko korporaciyam, no i StartUp? 2021. Available at: https://vc.ru/u/262310-andrey-bashin/305973-esg-reyting-chto-eto-i-pochemu-ob-etom-nuzhno-dumat-uzhe-vchera-i-ne-tolko-korporaciyam-no-i-startup.
.Lavskaya V. Kak svyazanny KSO i korporativnaya kul'tura. 2020. Available at:https://lavskastory.com/kak-svjazany-kso-i-korporativnaja-kultura/
Gasparovich E. O. Korporativnaya kul'tura i social'naya otvetstvennost': diagnostika, planirovanie, razvitie. Ekaterinburg. Izd-vo Ural. un-ta, 2019. 332 s.
Kotler F. Osnovy marketinga. Vil'yams, 2019. 496 s.
Korporativnaya kul'tura Wunder Digital: nashi cennosti i kriterii poiska novyh sotrudnikov. 2021. Available at: https://wunder-digital.kz/korporativnaya-kultura-wunder-digital-nashi-tsennosti-i-kriterii-poiska-novyh-sotrudnikov/
Perov M. Strategiya upravleniya imidzhem i reputaciej kompanii. 2021. Available at: https://adves.com/blog/strategiya-upravleniya-imidzhem-i-reputatsiej-kompanii/
Sysoeva E. V. Postroenie effektivnogo profilya korporativnoj kul'tury organizacii. 2021. Available at: https://mgimo.ru/upload/iblock/213/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%81%202.02.pdf.
Gorton G., Zentefis A. Kompanii – eto ih kul'tura: rol' cennostej, obychaev i norm. 2020. Available at: https://econs.online/articles/coffee-break/kompanii-eto-ikh-kultura-rol-tsennostey-obychaev-i-norm/
Konakova O. V. K voprosu vliyaniya organizacionnoj kul'tury na deyatel'nost' kompanii. Vestnik CHelGU. 2015, №1 (356), S.121-130.
Denison : site. Available at: http://www.denisonconsulting.com.
Bravermann A. Eshche odin faktor kapitalizacii. Ekspert-online, 2020, №3, S.15-25.
Best Global Brands Ranking 2021. 2021. Available at: http://bestglobalbrands.com/2021/ranking.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).