ФІНАНСОВІ ВИКЛИКИ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2021.07.03Ключові слова:
освіта, дистанційне навчання, студент, методологіяАнотація
У статті розглянуті сучасні підходи і методи дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Наведені данні, що свідчать про невпинне зростання попиту на навчання он-лайн. Розкриті причини поступового переходу від традиційного очного навчання до змішаного або відкритого, дистанційного навчання у всьому світі. Серед яких: здешевлення освіти за рахунок більшого часу відведеного на самовивчення; можливість навчатися людям, яким важко відвідувати очні заняття; відсутність прив'язки місця проживання студента до навчального закладу, в якому він отримує освіту. Каталізатором бурхливого впровадження дистанційного навчання у системі освіти всього світу стала пандемія. Вона змусила швидше налагоджувати процес освіти на відстані. Дано опис проблем, пов'язаних із впровадженням такої форми навчання. Серед основних: психологічна готовність абітурієнта і студента до самоорганізації у процесі навчання; втрата контролю з боку викладача над увагою студента; верифікація студентів при здачі заліків та іспитів. На основі аналізу стану дистанційного навчання в Україні дані поради по виробленню методології та механізмів організації дистанційної освіти в нових умовах. Важливо впроваджувати дистанційну систему освіти за підтримки на самому верхньому державному рівні, із створенням відповідних організаційних структур, які б визначили характер впливу дистанційної освіти на розвиток суспільства, об'єднали і спрямували зусилля всіх вишів для досягнення результатів в цьому напрямку, аналізували та передбачали нові тенденції і потреби в галузі освіти і своєчасно реагували на них.
Посилання
Worldwide eLearning Market Executive Overview 2010–2015. Available at:http://www.ambientinsight.com/Resources/ Documents/Ambient-Insight-2010-2015-Worldwide-eLearning-Market-Executive-Overview.pdf(date of access 03.04.14).
Bazaluk O. O., Yukhymenko N. F. Filosofiia osvity. Navchalno-metodychnyi posibnyk. Kyiv, 2010. 164 s.
Kapurro R. Informatsiina etyka. Informatsiine suspilstvo, 2010, 5, P. 6-15.
Pokaznyky rozvytku informatsiinoho suspilstva v RF (onovlennia - 2016). Available at: http://www.gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat_main/rosstat/ru/statistics/science_and_innovations/it_technology/
Baeva L.V. E-culture. Encyclopedia of Information Science and Technology. Third Edition (10 Volumes). Ed. Mehdi Khosrow-Pour (Information Resources Management Association, USA). 2014. I-Global. Р. 6847-6854.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).