ІННОВАЦІЙНІ СПОСОБИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РИЗИКАМИ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ ТА DIGITAL МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2022.03.03Ключові слова:
електронна комерція, digital маркетинг, економіка вражень, управління ризиками, цифрові ризики, фінансові ризикиАнотація
У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу. Доведено значущість виявлення цифрових і фінансових ризиків протягом всієї взаємодії клієнта і компанії на основі мапи подорожі клієнта. Завдяки запропонованим методичним рекомендаціям, підприємство може системно підходити до процесу управління ризиками, ґрунтуючись на 3 етапах: виявлення критичних станів (фіксування ризикових подій) у точках дотику клієнтів; виявлення причин виникнення ризикових подій у ланцюгу ризиків; усунення причин виникнення ризикових подій у ланцюгу ризиків. Запропоновані ключові принципи управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу Доведено, що управління фінансовими ризиками в процесі електронної комерції та digital маркетингу в мережі відповідає сучасним запитам ринку, що необхідно для підтримки лояльності бренду та збільшення обсягів продажів.
Посилання
Limar V. V. Elektronna komercіya v kontekstі rozvitku mіzhnarodnogo reklamnogo menedzhmentu. Ekonomika i organizaciya upravlinnya. 2021. 2 (42). P. 15-25
Lebedenko S. O. Rizikologіya v marketingovіj dіyal'nostі. Kiїv: KPІ іm. Іgorya Sіkors'kogo. 2021. 91 s.
McKinsey Company. The future of risk management in the digital era. Available at: https://www.mckinsey.com/~/media/McKinsey/Business%20Functions/Risk/Our%20Insights/The%20future%20of%20risk%20management%20in%20the%20digital%20era/Future-of-risk-management-in-the-digital-era-IIF-and-McKinsey.ashx
Storozhuk A. Rinok elektronnoї komercії 2022: trendi, іnstrumenti ta potrebi onlajn-pokupcіv. 2022. Available at: https://blog.liga.net/user/astorozhuk/article/42890
Natorіna A. O. Kon’yunktura rizik menedzhmentu cifrovogo bіznesu. Problemi sistemnogo pіdhodu v ekonomіcі. 2019. 2(70). P. 147.
Natorіna A. O. Sinkretichnіst' menedzhmentu cifrovih rizikіv ta іnformacіjnoї bezpeki. Ekonomіka, upravlіnnya ta admіnіstruvannya. 2019. 3 (89). P. 30-34.
Danchenko O. B., Lans'kih E. V., Semko O. V. Іnformacіjnі riziki cifrovogo formatu. Vіsnik CHerkas'kogo derzhavnogo tekhnologіchnogo unіversitetu. Tekhnіchnі nauki. 2020. (3). P. 58-66.
Onishchenko S. V. Riziki ta zagrozi v umovah cifrovіzacії: bezpekovij aspekt. II International Scientific Conference Development of Socio-Economic Systems in a Global Competitive Environment: Conference Proceedings, May 24th, 2019. Le Mans, France: Atlantis Press. P. 54-56.
Tataryntseva Yu., Pushkar O., Druhova O., Makarenko A., Mordovtsev O. Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2022. 13 (116). P. 24-30.
Tataryntseva Y., Zubkova A., Pilipenko S., Parkhuts I. Financial Technologies in the Context of Modern Enterprise Management Processes in Domestic and International Markets. Economies' Horizons. 2021. 4(19). P. 27-41.
Tatarinceva Y. L., Pushkar O. І., Shevchenko M. M., Osipova S. K. Vpliv upravlіnnya korporativnoyu kul'turoyu v merezhі na fіnansovі rezul'tati pіdpriєmstva. Energozberezhennya. Energetika. Energoaudit. 2022. 11-12 (165-166). P. 25-33.
Tatarinceva Y. L., Pushkar O. І., Drugova O. S, Makarenko A. B. Upravlіnnya procesami monetizacіi digital marketingu v kontekstі zabezpechennya fіnansovogo rozvitku pіdpriemstva. Marketing і cifrovі tekhnologії. 2022. 1 (6). P. 32-44.
Vіtlіns'kij V. V., Skіc'ko V. І. Rizik-menedzhment lancyugіv postachannya v umovah cifrovoї ekonomіki. Biznes Inform. 2018. 4 (483). P. 125-136.
Ganguly, S., Harreis, H., Margolis, B., Rowshankish, K. Digital risk: Transforming risk management for the 2020. February 2017. Available at: https://www.mckinsey.com/business-functions/risk/our-insights/digital-risktransforming-risk-management-for-the-2020s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).