ВПЛИВ КОНЦЕНТРАЦІЇ ПРИСАДКИ НА РЕСУРС ГІДРОАГРЕГАТІВ ЗАСОБІВ ТРАНСПОРТУ В УМОВАХ ЕЛЕКТРООБРОБКИ РОБОЧОЇ РІДИНИ
Ключові слова:
Електрообробка, концентрація, робоча рідина, залізничний транспортАнотація
Проведений аналіз існуючих методів підвищення протизносних властивостей робочих рідин. Визначено вплив концентрації стеаринової кислоти на ресурс гідроагрегатів засобів залізничного транспорту в умовах обробки робочої рідини зовнішнім електростатичним полем. Знайдено раціональну концентрацію присадки, при якій спостерігається найбільший ресурс гідроприводу.Посилання
References
1. Ahmatov A. S. (1963) "Molecular physics of boundary friction" [Molekulyarmaya fizika granichnogo trenya], engineering, Moscow, 471 p.
2. Chichinadze A.V. (2001) "Fundamentals of tribology (friction, wear, lubrication)" [Osnovy tribologii (trenie, iznos, smazka)], engineering, Moscow, 664 p.
3. Zaslavskiy Yu. S. (1991) " Tribology of lubricating materials" [Tribologiya smazochnykh materialov], chemistry, Moscow, 240 p.
4. Kostetskiy B. I. (1977) "Friction, lubrication and wear in machines" [Trenie, smazka i iznos v mashinakh], technics, Kiev, 396 p.
5. Merkyr`ev G. D., Eliseev L. S. (1985) "Lubricants in rail transport" [Smazochnie materialy na zheleznodorozhnom transporte], transport, Moscow, 255 p.
6. Lysikov E. N., Kosolapov V. B. (1997) "Intensification of the adsorption capacity of the working fluid by the action of hydraulic drives her electrostatic field", Bulletin of Kharkiv State Automobile and Road Technical University ["Intensifikatsiya adsormtsionnoy sposobnosti rabochey zhidkosti gidroprivodov putem vozdeystviya na neye elektrostaticheskim polem", Vesnik Khar`kovskogo gosudarstvennogo avtomobil`no-dorozhnogo tehnicheskogo universiteta], Kharkov, No. 6, P. 44–47.
7. Lysikov E. N. (1999) "Improving resource hydrodrives special purpose vehicles by treating process fluids electrostatic field", Auto transport ["Povyshenie resursa gidroprivodov avtomobiley spetsial`nogo naznacheniya za schet obrabotki rabochih zhidkostey elektrostaticheskim polem", Avtomobilny transport], Kharkov, No. 3, P. 81–83.
8. Rudnev V. K. (2002) "Improved anti-wear properties of petroleum electric treatment", Proceedings of International. scientific and engineering. conf. "Interstroymeh 2002" ["Uluchshenie protivoiznosnyh svoystv nefteproduktov elektroobrabotkoy", Materialy mezhdunarodnoy nauchno-tehnicheskoy konferentsii "Interstroymeh 2002'], Mogileev, P. 303–304.
9. Lysikov E. N., Kosolapov V. B., Voronin S. V. (2001) "Calculation of the thickness of adsorbed layers of surfactant molecules on the surfaces tribomating", Auto transport: collection of scientific works ["Raschet tolshchiny adsorbirovanyh sloev molekul PAV na poverhnostiah tribosopriazheniya", Avtomobily transport: Sbornik nauchnyh trudov], Kharkov, No. 7–8, P. 95–99.
10. Mittel K. L. (1980) "Micelle formation, solubilization and microemulsions" [Mitselloobrazovanie, solyubizatsiya i mikroemulsiy], World, Moscov, 597 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).