ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2022.09.05Ключові слова:
зовнішньоекономічна діяльність, хлібобулочна продукція, товар, ціна, збут, просування товару, комплекс маркетингу, економічна ефективність експорту, економічні показникиАнотація
В статті досліджено процес формування міжнародної маркетингової стратегії та її детермінанти, описано зв'язок між фазами розвитку міжнародного маркетингу та рівнем застосування міжнародної маркетингової стратегії. На основі цього аналізу розроблено комплекс елементів міжнародної маркетингової стратегії підприємства, застосування якого має сприяти забезпеченню систематизованого підходу до її планування, реалізації та контролю. Запропоновано структурно-логічну схему прийняття стратегічних рішень щодо вибору зарубіжних ринків та сегментів та проаналізовано фактори, які визначають географічну диверсифікацію підприємства. ПрАТ «Концерн Хлібпром» одне з найбільших підприємств українського ринку хліба, яке щодня виготовляє до 160 тонн продукції – хлібної, хлібобулочної, кондитерської та тістових напівфабрикатів. В структуру Компанії входить 5 переробних підприємств, що розташовані у Львівській та Вінницькій областях. Аналіз сегментів і пошук цільового ринку обґрунтовано вести за критеріями: місткість ринку, доступність каналів збуту, тенденції росту чи зменшення розмірів сегмента, прибутковість діяльності на сегмент, шанси на успіх у конкуренції. В 2023 році ПрАТ «Концерн хлібпром» запропоновано провести широку рекламну кампанію. Представлені об’єкти реклами – нові види продукції ПрАТ «Концерн хлібпром» (круасани, тостерний хліб для сніданків).
Посилання
Balabanova L. V. Mizhnarodne marketynhove upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv. stratehichnyi pidkhid. Donetsk. DonDUET, 2014. 294 s.
Bezkorovaina S. V. Doslidzhennia pidkhodiv do formuvannia tsinovoi stratehii pidpryiemstva. Aktualni problemy ekonomiky. 2016. № 2. C.49-53.
Blyzniuk S. V. Marketynh v Ukraini: problemy stanovlennia ta rozvytku. K. IVTs «Vydavnytstvo "Politekhnika"», 2015. 384 s.
Boichuk I. V. Praktyka zastosuvannia marketynhu v diialnosti vitchyznianykh promyslovykh pidpryiemstv. Visnyk Akademii mytnoi sluzhby Ukrainy. 2015. № 1 (25). S. 80–85.
Boichuk I. V. Pryntsypy stratehichnoho marketynhu v biznes-praktytsi vitchyznianykh pidpryiemstv. Mater. Kh mizhn. konf. «Marketynh v Ukraini» 22-23 zhovtnia 2017 r. K. KNEU, 2017. 118 s. S. 22-24.
Visiashchev V. A. Marketynhovyi menedzhment. NORD-PRES, 2015. 440 s.
Dykyi O. V. Formuvannia konkurentnykh marketynhovykh stratehii na pidpryiemstvi v umovakh hlobalizatsii biznesu. Kyiv. Instytut mizhnarodnykh vidnosyn Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, 2005, 16 s.
Dlihach A. Stratehichnyi marketynh v suchasnykh umovakh. Mater. Kh mizhn. konf. «Marketynh v Ukraini» 22-23 zhovtnia 2017 r. K. KNEU, 2017. 118 s. S. 35-36.
Duhina S. I. Marketynhova tsinova polityka. K. KNEU, 2015. 392 s.
Kudenko N. V. Stratehichnyi marketynh. Navch. posibnyk. Vyd. 2-he, bez zmin. K. KNEU, 2016. 152s.
Kudenko N. V. Dyskusiini problemy sutnosti i zmistu marketynhovoi stratehii pidpryiemstva. Visnyk NU «Lvivska politekhnika» «Lohistyka». 2014. № 499. S. 72-78.
Pavlenko A. F., Voichak A. V., Prymak T. O. Marketynhovi komunikatsii: suchasna teoriia i praktyka. monohrafiia. K. KNEU, 2015. 408 p.
Pylypchuk V., Dannikov O. Suchasni biznes-tendentsii ta rozvytok marketynhu vitchyznianykh kompanii. Marketynh v Ukraini. 2016. № 2. S. 61–67.
Poltorak V. A. Marketynhovi doslidzhennia. Kyiv. Tsentr navchalnoi literatury, 2013. 387 s.
Romanov A. N., Korliuhov Yu. Iu., Krasylnykov S. A. y dr. Marketynh. uchebnyk. pod red. A.N. Romanova. M. Yzd-vo "Banky y byrzhy", YuNYTY, 2015. 560 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).