ВИЗНАЧЕННЯ НАВАНТАЖУВАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЛІНІЙНОГО ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОГО ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЕНЕРГІЇ ДЛЯ СИСТЕМИ НАХИЛУ КУЗОВА ЗАЛІЗНИЧНОГО РУХОМОГО СКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.05.01Ключові слова:
нахил кузовів, кут нахилу, імітаційна модель, навантажувальна характеристика, лінійний електромеханічний перетворювач енергіїАнотація
У статті розглянуто передумови процесу вибору параметрів лінійного електромеханічного перетворювача енергії (ЛЕПЕ) для системи нахилу кузова залізничного рухомого складу. Особлива увага приділяється визначенню необхідної сили для нахилу кузова на заданий кут та навантажувальних характеристик ЛЕПЕ. Задля досягнення цієї мети створена імітаційна модель, що дозволяє варіювати геометричні та фізичні параметри для отримання навантажувальних характеристик для різних конфігурацій реалізації механізму нахилу. Отримані навантажувальні характеристики використовуються для пошуку раціонального розташування лінійних двигунів у системі нахилу кузова.
Посилання
https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-pro-ukrainski-zaliznici.html
https://www.uz.gov.ua/about/general_information/history/
Kurhan, M. B. (2015). Predposylki sozdaniya vysokoskorostnykh magistraley v Ukraine. Ukrainian Railways, 5-6 (23-24), 16-21.
Kurhan, M. B., Korzhenevych, I. P., & Arsonov, V. V. (2006). Organization of high-speed traffic with the use of rolling stock with a forced tilt body cars. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 11, 50-59.
Kapitsa, M. I., Bobyr, D. V., & Desiak, A. Y. (2017). Determining permissible speed of tilting
ilting trains : Technology, benefits and motion sickness.
Yeritsian B. Kh. Imitatsiina model kombinovanoho pnevmatychnoho ta elektromekhanichnoho pryvodu nakhylu kuzova transportnoho zasobu [Tekst] / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho universytetu Povitrianykh Syl. – 2015. – Vyp. 4. – S. 97–103.
Yeritsian B. Kh. Imitatsiine modeliuvannia kombinovanoho pryvodu nakhylu kuzova shvydkisnoho elektropoizdu [Tekst] / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Mekhanika ta mashynobuduvannia. – 2015. – № 1. – S. 48–55.
Liubarskyi B. H. Optymizatsiia parametriv liniinoho dvyhuna nakhylu kuzova transportnykh zasobiv [Tekst] / B. H. Liubarskyi, B. Kh. Yeritsian, D. I. Yakunin, M. L. Hliebova // Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu "KhPI". – 2015. – № 41. – S. 58–66.
Yeritsian B.Ktrain in curved track. Science and Transport Progress, (4(70), 29–40. https://doi.org/10.15802/stp2017/109537
Iakunin D.I. Modeliuvannia kombinovanoi systemy nakhylu kuzovu shvydkisnoho rukhomoho skladu zaliznychnoho transportu / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Skhidnoievropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii.– Kharkiv, 2016.– №2/9(80).– S. 4-17.
Yeritsian B. Kh. Matematychna model pnevmatychnoi chastyny kombinovanoho pnevmatychnoho ta elektromekhanichnoho pryvodu nakhylu kuzova transportnoho zasobu [Tekst] / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Systemy obrobky informatsii. – 2015. – Vyp. 10. – S. 200-204.
Liubarskyi B. H. Matematychna model elektromekhanichnoi chastyny kombinovanoho pnevmatychnoho ta elektromekhanichnoho pryvodu nakhylu kuzova transportnoho zasobu [Tekst] / B. H. Liubarskyi, B. Kh. Yeritsian, D. I. Iakunin // Systemy obrobky informatsii. – 2015. – Vyp. 11. – S. 50-54.
Shripad Shashikant Chopade (2017). High speed tilting train technology. International Research Journal of Engineering and Technology (IRJET). Volume: 04 Issue: 12. P. 512-520.
Persson, Rickard. (2008). Th. Zadacha analizu optymizatsii heometrychnykh rozmiriv liniinoho dvyhuna nakhylu kuzova shvydkisnoho elektrorukhomoho skladu / B.Kh. Yeritsian, B.H. Liubarskyi, D.I. Iakunin // Informatsiino-ekruiuchi systemy na zaliznychnomu transporti. – 2015 .– № 5 (114). – S. 7–11.
Ozulu, A., Liubarskyi, B., Iakunin, D., & Dubinina, O. (2023). Synthesis of an electromechanical system of body tilt and recuperation of vibration energy for a high-speed electric train. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(1 (125), 6–14. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.288897
Bodnar, B. Y., Nechaiev, Y. H., & Bobyr, D. V. (2009). Teoriia ta konstruktsiia lokomotyviv. Ekipazhna chastyna [Manual]. Dnipropetrovsk: PP «Lira LTD».
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).