ВИЗНАЧЕННЯ НАВАНТАЖУВАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЛІНІЙНОГО ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОГО ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЕНЕРГІЇ ДЛЯ СИСТЕМИ НАХИЛУ КУЗОВА ЗАЛІЗНИЧНОГО РУХОМОГО СКЛАДУ

Автор(и)

  • Д. Якунін Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • В. Козьма Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.05.01

Ключові слова:

нахил кузовів, кут нахилу, імітаційна модель, навантажувальна характеристика, лінійний електромеханічний перетворювач енергії

Анотація

У статті розглянуто передумови процесу вибору параметрів лінійного електромеханічного перетворювача енергії (ЛЕПЕ) для системи нахилу кузова залізничного рухомого складу. Особлива увага приділяється визначенню необхідної сили для нахилу кузова на заданий кут та навантажувальних характеристик ЛЕПЕ. Задля досягнення цієї мети створена імітаційна модель, що дозволяє варіювати геометричні та фізичні параметри для отримання навантажувальних характеристик для різних конфігурацій реалізації механізму нахилу. Отримані навантажувальні характеристики використовуються для пошуку раціонального розташування лінійних двигунів у системі нахилу кузова.

Посилання

https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-pro-ukrainski-zaliznici.html

https://www.uz.gov.ua/about/general_information/history/

Kurhan, M. B. (2015). Predposylki sozdaniya vysokoskorostnykh magistraley v Ukraine. Ukrainian Railways, 5-6 (23-24), 16-21.

Kurhan, M. B., Korzhenevych, I. P., & Arsonov, V. V. (2006). Organization of high-speed traffic with the use of rolling stock with a forced tilt body cars. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 11, 50-59.

Kapitsa, M. I., Bobyr, D. V., & Desiak, A. Y. (2017). Determining permissible speed of tilting

ilting trains : Technology, benefits and motion sickness.

Yeritsian B. Kh. Imitatsiina model kombinovanoho pnevmatychnoho ta elektromekhanichnoho pryvodu nakhylu kuzova transportnoho zasobu [Tekst] / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho universytetu Povitrianykh Syl. – 2015. – Vyp. 4. – S. 97–103.

Yeritsian B. Kh. Imitatsiine modeliuvannia kombinovanoho pryvodu nakhylu kuzova shvydkisnoho elektropoizdu [Tekst] / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Mekhanika ta mashynobuduvannia. – 2015. – № 1. – S. 48–55.

Liubarskyi B. H. Optymizatsiia parametriv liniinoho dvyhuna nakhylu kuzova transportnykh zasobiv [Tekst] / B. H. Liubarskyi, B. Kh. Yeritsian, D. I. Yakunin, M. L. Hliebova // Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu "KhPI". – 2015. – № 41. – S. 58–66.

Yeritsian B.Ktrain in curved track. Science and Transport Progress, (4(70), 29–40. https://doi.org/10.15802/stp2017/109537

Iakunin D.I. Modeliuvannia kombinovanoi systemy nakhylu kuzovu shvydkisnoho rukhomoho skladu zaliznychnoho transportu / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Skhidnoievropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii.– Kharkiv, 2016.– №2/9(80).– S. 4-17.

Yeritsian B. Kh. Matematychna model pnevmatychnoi chastyny kombinovanoho pnevmatychnoho ta elektromekhanichnoho pryvodu nakhylu kuzova transportnoho zasobu [Tekst] / B. Kh. Yeritsian, B. H. Liubarskyi, D. I. Iakunin // Systemy obrobky informatsii. – 2015. – Vyp. 10. – S. 200-204.

Liubarskyi B. H. Matematychna model elektromekhanichnoi chastyny kombinovanoho pnevmatychnoho ta elektromekhanichnoho pryvodu nakhylu kuzova transportnoho zasobu [Tekst] / B. H. Liubarskyi, B. Kh. Yeritsian, D. I. Iakunin // Systemy obrobky informatsii. – 2015. – Vyp. 11. – S. 50-54.

Shripad Shashikant Chopade (2017). High speed tilting train technology. International Research Journal of Engineering and Technology (IRJET). Volume: 04 Issue: 12. P. 512-520.

Persson, Rickard. (2008). Th. Zadacha analizu optymizatsii heometrychnykh rozmiriv liniinoho dvyhuna nakhylu kuzova shvydkisnoho elektrorukhomoho skladu / B.Kh. Yeritsian, B.H. Liubarskyi, D.I. Iakunin // Informatsiino-ekruiuchi systemy na zaliznychnomu transporti. – 2015 .– № 5 (114). – S. 7–11.

Ozulu, A., Liubarskyi, B., Iakunin, D., & Dubinina, O. (2023). Synthesis of an electromechanical system of body tilt and recuperation of vibration energy for a high-speed electric train. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(1 (125), 6–14. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.288897

Bodnar, B. Y., Nechaiev, Y. H., & Bobyr, D. V. (2009). Teoriia ta konstruktsiia lokomotyviv. Ekipazhna chastyna [Manual]. Dnipropetrovsk: PP «Lira LTD».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-08

Номер

Розділ

ЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА