РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.09.04Ключові слова:
імідж, комунікації, реклама, маркетингові інструменти, споживачі, конкурентоспроможністьАнотація
Анотація. В сучасних умовах аграрні підприємства стикаються з численними викликами: зростаюча конкуренція, глобалізація ринків, зміни споживчих потреб, а також розвиток інформаційних технологій. В таких умовах формування позитивного іміджу підприємства стає ключовим фактором успіху на ринку. Маркетингові комунікації є важливим інструментом у процесі створення, підтримки та зміцнення іміджу аграрних підприємств. Маркетингові комунікації призначені для інформування та переконання цільової аудиторії з метою впливу на її поведінку. Для аграрних підприємств, які працюють у секторі, де репутація, довіра та сталість є важливими складовими успіху, ефективні комунікації дозволяють досягти кількох цілей: інформування ринку про продукцію, її переваги та якість, підвищення впізнаваності бренду серед споживачів, створення стійкої репутації надійного та екологічного виробника, підтримка відносин з діловими партнерами та інвесторами. Маркетингова комунікаційна політика визначає стратегічний напрям, в рамках якого обираються і застосовуються інструменти маркетингових комунікацій. Вони разом створюють синергію, забезпечуючи ефективну взаємодію з ринком та підтримку довгострокової конкурентоспроможності підприємства. Ефективна комунікаційна політика позитивно впливає на економічні результати підприємства. Завдяки правильній комунікації з ринком і формуванню позитивного іміджу підприємство може: залучити нових клієнтів, збільшити лояльність існуючих споживачів, отримати доступ до інвестицій, зміцнити свої позиції на ринку. Роль маркетингових комунікацій у формуванні іміджу аграрних підприємств є ключовою для забезпечення їхнього успіху на сучасному ринку. Ефективно організовані комунікації допомагають створити позитивний образ підприємства, підвищити довіру споживачів і партнерів, а також забезпечити стабільний розвиток та конкурентоспроможність. У результаті підприємство отримує не тільки короткострокові вигоди у вигляді збільшення продажів, а й формує довгострокову репутацію на ринку. Раціональне використання маркетингових комунікацій є основою формування стійкого позитивного іміджу підприємства.
Посилання
Kotler, P. and Armstrong, G. Principles of Marketing. 14th Edition, Pearson Education Limited, Essex, England,2012
Lambin, J.-J. Strategic Marketing Management. McGrawHill, 1996, 720 p.
Thinking, Fast and Slow (2011) by Daniel Kahneman https://ckogan.com/thinking-fast-and-slow-2011-by-daniel-kahneman/
Voinarenko S. M. Komunikatyvna polityka pidpryiemstv u suchasnykh umovakh. Visnyk Khmelnytskoho Natsionalnoho Universytetu. 2011. No 6. T. 2. S.51–54.
Oklander M. A. Marketynhovi komunikatsii promyslovykh pidpryiemstv v umovakh informatsiinoi ekonomiky. Kyiv: Znannia, 2011. 265 s.
Ponomarova N. M. Novitni pidkhody do suchasnykh marketynhovykh komunikatsii. KhNADU. 2011. No 3. S. 75–86
Popova N. V. Marketynhovi komunikatsii : pidruchnyk / N. V. Popova, A. V. Kataiev, L. V. Bazaliieva, O. I. Kononov, T. A. Mukha ; pid zahalnoiu redaktsiieiu N. V. Popovoi. Kharkiv: «Fakt», 2020. 315 s.
Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk. Dovidkove vydannia /za red. V. I. Shynkaruk. Kyiv : Abris, 2002. 742 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).