АНАЛІЗ РИНКОВИХ ТРЕНДІВ І СПОЖИВЧИХ ПОТРЕБ У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.09.05Ключові слова:
тренди, споживачі, аграрний ринок, маркетинг, потребиАнотація
Анотація. В умовах постійних економічних потрясінь у країні та світі, а отже, і сільськогосподарської складової економіки зокрема, надзвичайно важливе значення має розробка ефективного механізму формування попиту на продукцію, стимулювання збуту на сільськогосподарських ринках. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств визначаються, насамперед, особливостями ринків сільськогосподарської продукції та особливостями цінової політики, попиту та пропозиції на дану продукцію. Сільськогосподарський маркетинг виконує всі види господарської діяльності, що пов'язані з потоком продовольчих товарів та послуг з моменту початкового сільськогосподарського виробництва до кінцевого споживача. Різні групи (тобто виробники, ринки сільськогосподарської продукції та роздрібні торговці), повинні розглядати маркетингову функцію як прогресію маркетингового каналу. Сучасні умови ринку вимагають від аграрних підприємств як якісного виробництва, так і грамотного позиціонування своєї продукції. З розвитком технологій та онлайн-продажів, аграрії повинні враховувати безліч факторів, що впливають на попит та пропозицію, включаючи сезонність, переваги споживачів та конкурентне середовище. Маркетинг для сільськогосподарської галузі потребує комплексного підходу. Використовуючи поєднання цифрових і традиційних методів, прозорість і стійкість, фокусуючись на потребах клієнта та аналізуючи результати своїх стратегій, аграрні виробники можуть успішно адаптуватися до умов ринку, що швидко змінюються, і досягати значних успіхів. Однією з головних проблем у маркетингу сільського господарства є недолік поінформованості підприємств про поточні ринкові тенденції та споживчі переваги. Це призводить до того, що виробники часто важко адаптуються до умов, що змінюються, виробляють товари, які не відповідають запитам споживачів, і, як наслідок, втрачають потенціал для збуту своєї продукції. Визначено, що брак доступу до даних про ринкову ситуацію ускладнює планування та прогнозування. Для вирішення проблеми необхідно впровадження систем збирання та аналізу ринкової інформації, які допоможуть приймати більш обґрунтовані рішення та збільшувати свою конкурентоспроможність на ринку.
Посилання
Euromonitor international. URL: https://www.euromonitor.com/article/fivekey-trends-shaping-dairy-products-and-alternatives
Innova market insights. URL: https://www.innovamarketinsights.com/trends/top-ten-trends-for-2023- redefining-value-in-a-volatile-world/
The case for stacking Qualitative and Quantitative research methods/ URL:https://uxdesign.cc/qualitative-quantitative-consumer-research-2c1e96a769b2
Karasova M. O., Dolhalova O. V. Suchasni problemy zbutovoi diialnosti v Ukraini [Elektronnyi resurs] / Zbirnyk naukovykh prats Donbaskoi natsionalnoi akademii budivnytstva i arkhitektury. 2019. № 2. S. 111-116. Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zbnpdnaba_2019_2_20
Marketynh voiennoho chasu: yak zminylasia povedinka spozhyvachiv pid chas viiny? URL: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasudoslidzhennya-havas-village-ukraine
Prykhylnist do ukrainskoho vyrobnyka zrosla na 5%: spozhyvchi trendy ukraintsiv u 2024 URL: https://mmr.ua/show/pryhylnist-do-ukrayinskogo-vyrobnyka-zrosla-na-5-spozhyvchi-trendy-ukrayincziv-u-2024
Raiko D. V. Modeliuvannia povedinky spozhyvachiv shchodo pryiniattia rishennia z formuvannia marketynhovoi tovarnoi polityky, vyrobnytstva ta prosuvannia tovariv pidpryiemstva: pidruchnyk. Nats. tekhn. un-t «Kharkiv. politekhn. in-t». Sumy: Trytoriia, 2023. 180 s.
Trendy marketynhu v ahroindustrii 2023. URL:https://agromarketing.com.ua/blog/trendy-marketynhu-v-ahroindustrii-2023-skladovi-uspikhu-vid-agro-marketing.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).