STEM КОНСТРУКТОР «ФОТОЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА» ДЛЯ ОЧНОЇ ТА ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.12.01Ключові слова:
STEM освіта, дистанційна освіта, фотоелектрична панель, лабораторний стенд, відновлювані джерела енергіїАнотація
Анотація. У статті представлено огляд STEM конструктору «Фотоелектрична система», розробленого викладачами кафедри «Електричні станції». З огляду на важливість надання якісних освітніх послуг в період вимушеного дистанційного навчання постає необхідність в розробці мобільних навчальних лабораторних стендів, які можна надсилати студентам за місцем їх перебування поштою. Представлений STEM конструктор є універсальним рішенням для дослідження усіх аспектів фотовольтаїчної генерації, як за очного навчання, так і дистанційно. За умов очної освіти, такий тип лабораторного стенду дає можливість проводити лабораторні чи практичні заняття на обладнані та в умовах, максимально наближеному до реальних, з усіма фактичними чинниками впливу на генерацію.
Посилання
On the formation of a working group on the implementation of STEM education in Ukraine [Electronic resource] // Official web portal of the Parliament of Ukraine. URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/v0188729-16 (accessed: 10.10.2024).
Kitsoft. The Board of the Ministry of Education and Science considered the state and prospects for the development of STEM education [Electronic resource]. URL: https://mon.gov.ua/news/kolegiya-mon-rozglyanula-stan-i-perspektivi-rozvitku-stem-osviti (accessed: 10.10.2024).
Donets N. STEM education – Domestic implementation experience // Acad. Notes Ser. Pedagog. Sci. 2024. Vol. 1.
С K.O. Dissertation: Kuzmenko O.S. Theoretical and Methodological Principles of Teaching Physics to Students of Technical Institutions of Higher Education on the Basis of STEM-Education Technologies [Electronic resource] // Academic Texts of Ukraine. URL: https://uacademic.info/ua/document/0520U100174 (accessed: 10.10.2024).
Gazuka T., Plutok O. Teaching commodity science of food products in the conditions of distance education // Bulletin of the National University Chernihiv Collegium named after Taras Shevchenko. 2024. Vol. 180. P. 83–87.
Golovan V., Gorlichenko G., Drozdov M. Priorities for the development of distance military education // Distance Educ. Ukr. Innov. Norm.-Leg. Pedagog. Asp. 2023. P. 146–154.
Havrylenko K., Chugai O. Development of distance education in ukraine // Hum. Stud. Ser. Pedagogy. 2023. P. 9–14.
Kudykina N., Prokhorova N., Bratus I. Theoretical and organizational foundations for the development of students' creative potential in the context of distance education // Young Scientist. 2021. P. 251–256.
Ulishchenko V., Cheshuk V., Ulishchenko A. Innovative approaches to the development of integrated stem education curricula for scientific and pedagogical workers // Health Educ. 2024. P. 249–257.
OSTROVSKA L. Online consultations as a component of distance education in higher education // Sci. Pap. Berdiansk State Pedagog. Univ. Ser. Pedagog. Sci. 2020. Vol. 3. P. 76–87.
Antoshina I. Information relations in the field of distance education // Knowledge of European law. 2021. P. 3–7.
Osova O. Organization of cooperative teaching of foreign languages in the conditions of distance education // Academic Studies Series "Pedagogy". 2022. Vol. 2. P. 128–135.
Kosheleva O., Bayda I., Myatenko N. Features of the use of time management during distance education // Issues of Cultural Studies. 2022. P. 207–215.
Kudrya O., Kuzmenko P. Preparation of students for the use of project technologies in the field of stem education // Bulletin of the National University Chernihiv Collegium named after Taras Shevchenko. 2024. Vol. 182 . P. 19–23.
Chekhratova O. Assessing Students’ Academic Achievements Using Google Forms. Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, Helvetica Publishing House, 2023.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).