САМОМАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА КОМПЛЕКСНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2313-8890.2025.02.04Ключові слова:
самомаркетинг, інтелектуальний продукт, стратегія, просування, мотивація, управління персоналомАнотація
Анотація. У статті досліджується роль самомаркетингу як ключового елементу комплексної стратегії просування інтелектуальних продуктів. Автор аналізує проблеми, пов'язані з недостатньою обізнаністю авторів у сфері маркетингу, що ускладнює донесення цінності їхніх ідей до цільової аудиторії. Представлено основні принципи самомаркетингу, такі як автентичність, чітке позиціонування та постійний розвиток, а також проаналізовано сучасні інструменти: соціальні мережі, особистий бренд, контент-маркетинг та нетворкінг. На основі аналізу останніх досліджень і реальних кейсів запропоновано рекомендації для авторів інтелектуальних продуктів, які прагнуть успішно просувати свої ідеї в умовах високої конкуренції. Стаття стане корисною для дослідників, підприємців і творчих особистостей, які шукають дієві підходи до побудови персонального бренду та популяризації своїх розробок.
Посилання
Novikova T. V., Khrystoforova O. M., Morozova N. L., Malafieiev T. R., Babenko M. V. Model prosuvannia personalnoho brendu [Personal brand promotion model]. Problemy ekonomiky - Problems of the economy, 2022. № 4, 232–244. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2022-4-232-244 [in Ukrainian].
Shevchenko V. E., Stratiuk V. R. Faktory, yaki vplyvaiut na uspishnist pobudovy personalnoho brendu [Factors that affect the success of building a personal brand]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Sotsialni komunikatsii – State and regions. Series: Social communications, 2023, № 2(54), 127–132. Doi 10.32840/cpu2219-8741/2023.
The most popular social networks in the world and the rating of Ukraine. Hromadske: Website, 2021. URL: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi- 2021-tiktok-starshaye-facebookperevazhno-zhinochij-a-strichku-migortayemo-400-miljoniv-rokiv.
Fields, S. S. The essence, tools and methods of digital marketing in modern business. Strategy of Economic Development of Ukraine, 2020. № 46, 53–63. http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/ 209513/ 209519.
Shamaev Y. What is content marketing? Matrix of content marketing. URL: https://ivanshamaev.ru/about-content-marketing/ (date of circulation: 07.02.2023).
Fedushko S. S. "Development of a system for verifying the socio-demographic data of a participant in a virtual community." Radio Electronics, Informatics, Management, 2016. №3, P. 87–92. DOI: 10.15588/1607- 3274-2016-3-11.
Evseev A. S. Creation of interactive media [Electronic resource]: training. Poset ./O.S. Evseev. Kharkiv : KhNEU named after S. Kuznets, 2020. 133 с. https://shorl.com/ telamebraproke.
Kuybida V., Petroe O., Fedulova L., Androshchuk G. Digital competencies as a condition for the formation of the quality of human capital. Collection of scientific works of the National Academy of Public Administration under the President of Ukraine, 2019. № 1. PP. 118–133. DOI: 10.36.030/2664-3618-2019-1-118-133.
Kobysia V., Kobysia A., Kutsak L. Internet education-modern technologies, methods and means of e-learning. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems. 2021. № 62. 256–265. DOI: 10.31652/2412-1142-2021-62-256-265.
Sikora Y., Marchuk N., Nesterov V. Technologies of the future: the role of artificial intelligence in personalized learning. Science and technology today, 2024. № 1 (29). P. 526–537. DOI: 10.52058/2786-6025-2024-1(29)-526-537.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).