АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Svitlana Viktorivna Kysil Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків, Україна

Ключові слова:

railway enterprise, station, additional services, assessment, number of passengers, revenues.

Анотація

Стаття присвячена аналізу існуючих додаткових послуг залізничних підприємств (типу вокзал  пасажирський). В ході дослідження було виявлено, що доходи від додаткових послуг вокзалів залежать від сезонності (влітку доходи зростають, взимку знижуються), днів тижня (ріст доходів спостерігається у п’ятницю та неділю) та часу доби (у нічний час спостерігається падіння доходів). Проведена оцінка їх складу на головних вокзалах України. Виявлені закономірності формування додаткових послуг та сформовані рекомендації для збільшення доходних надходжень від додаткових послуг. Склад додаткових послуг є достатньо різноманітним в залежності від існуючого попиту. Проведені дослідження дозволили виділити чинники, що впливають на склад додаткових послуг вокзалів, а саме: територіальне розташування, туристична спрямованість, виробнича площа, міжнародна спрямованість.

Біографія автора

Svitlana Viktorivna Kysil, Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків

здобувач кафедри фінансів

Посилання

References:

1. Aksenov I. M., Goikhman I. M. Practical activity of the marketing Department of railway transport in the conditions of crisis events / I. M. Aksenov, I. M. Goikhman // The Railway transport of Ukraine. – Kiev. – 2011. – No. 1 – P. 33 36.

2. Shramenko E. C. justification of the quality indicators of the functioning of the station complex / A. C. Shramenko, M. C. Bohaychuk // journal of transport Economics and industry [Text]: (collected scientific articles.-practical use. Art.) / Transport Academy of Ukraine, Ukrainian state Academy of railway transport. Agricultural: UkrGaz, 2008. – Vol. 21. – P. 151–153.

3. Dergousova A. O. The need to improve the management structure of the service center station under the railway tourism on the Railways of Ukraine / A. A. Dergousova // Scientific Bulletin of National mining University. – 2011. – No. 5. – P. 137–142.

4. The pyatigortsem, S. Improving pricing for additional services railway stations: Dis. candles. Econ. Sciences: 08.00.04. – Dnepropetrovsk, 2012. – 233 p.

5. Yanovsky P. A. Passenger transport: training. the allowance. / P. A. Yanovsky. – K.: NAU, 2008. – 469 p.

6. Paracka E. C. railway Passenger complex. Stations: textbook. a manual for students W.D. transport / E. C. Paracka, A. S. Levchenko. – Samara: Smaps, 2007. – 66 p.

7. Abramov A. P., Galaburda C. G., Ivanova E. I. Marketing transport [Text]: Textbook / Abramov A. P., Galaburda Century, – M: Galdorisi, 2001. – 329 p.

8. Smekhov A. A. Marketing model of the transport market / A. A. laughter. – M.: Transport, 1998. – 120 p.

9. Basov S. N. Marketing of services: a manual for students studying via distance technologies. 2nd ed. supplementary and edit. / S. H. Basov. – Khabarovsk: the RITZ JGAAP, 2008. – 143 p.

10. The Shkurin M. I. Marketing transportation: a manual for students of transport specialties / M And. the Shkurin. – Gomel: Belsut, 2003. – 223 p.

11. Zyuzin N. N. Economic evaluation of the effectiveness of the management of the station complex: author. dis. Kida.Econ. Sciences: 08.00.04 / N. N. Zyuzin. – M.: 2009. – 24 p.

12. Official website of the State Committee of statistics of Ukraine [Electronic resource]. Mode of access: www.ukrstat.gov.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-19

Номер

Розділ

Економіка, організація та управління