АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
railway enterprise, station, additional services, assessment, number of passengers, revenues.Анотація
Стаття присвячена аналізу існуючих додаткових послуг залізничних підприємств (типу вокзал – пасажирський). В ході дослідження було виявлено, що доходи від додаткових послуг вокзалів залежать від сезонності (влітку доходи зростають, взимку знижуються), днів тижня (ріст доходів спостерігається у п’ятницю та неділю) та часу доби (у нічний час спостерігається падіння доходів). Проведена оцінка їх складу на головних вокзалах України. Виявлені закономірності формування додаткових послуг та сформовані рекомендації для збільшення доходних надходжень від додаткових послуг. Склад додаткових послуг є достатньо різноманітним в залежності від існуючого попиту. Проведені дослідження дозволили виділити чинники, що впливають на склад додаткових послуг вокзалів, а саме: територіальне розташування, туристична спрямованість, виробнича площа, міжнародна спрямованість.
Посилання
References:
1. Aksenov I. M., Goikhman I. M. Practical activity of the marketing Department of railway transport in the conditions of crisis events / I. M. Aksenov, I. M. Goikhman // The Railway transport of Ukraine. – Kiev. – 2011. – No. 1 – P. 33 36.
2. Shramenko E. C. justification of the quality indicators of the functioning of the station complex / A. C. Shramenko, M. C. Bohaychuk // journal of transport Economics and industry [Text]: (collected scientific articles.-practical use. Art.) / Transport Academy of Ukraine, Ukrainian state Academy of railway transport. Agricultural: UkrGaz, 2008. – Vol. 21. – P. 151–153.
3. Dergousova A. O. The need to improve the management structure of the service center station under the railway tourism on the Railways of Ukraine / A. A. Dergousova // Scientific Bulletin of National mining University. – 2011. – No. 5. – P. 137–142.
4. The pyatigortsem, S. Improving pricing for additional services railway stations: Dis. candles. Econ. Sciences: 08.00.04. – Dnepropetrovsk, 2012. – 233 p.
5. Yanovsky P. A. Passenger transport: training. the allowance. / P. A. Yanovsky. – K.: NAU, 2008. – 469 p.
6. Paracka E. C. railway Passenger complex. Stations: textbook. a manual for students W.D. transport / E. C. Paracka, A. S. Levchenko. – Samara: Smaps, 2007. – 66 p.
7. Abramov A. P., Galaburda C. G., Ivanova E. I. Marketing transport [Text]: Textbook / Abramov A. P., Galaburda Century, – M: Galdorisi, 2001. – 329 p.
8. Smekhov A. A. Marketing model of the transport market / A. A. laughter. – M.: Transport, 1998. – 120 p.
9. Basov S. N. Marketing of services: a manual for students studying via distance technologies. 2nd ed. supplementary and edit. / S. H. Basov. – Khabarovsk: the RITZ JGAAP, 2008. – 143 p.
10. The Shkurin M. I. Marketing transportation: a manual for students of transport specialties / M And. the Shkurin. – Gomel: Belsut, 2003. – 223 p.
11. Zyuzin N. N. Economic evaluation of the effectiveness of the management of the station complex: author. dis. Kida.Econ. Sciences: 08.00.04 / N. N. Zyuzin. – M.: 2009. – 24 p.
12. Official website of the State Committee of statistics of Ukraine [Electronic resource]. Mode of access: www.ukrstat.gov.ua.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).