ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ТРАНСПОРТНИХ ПРОЦЕСІВ НА ЗАЛІЗНИЦІ
Ключові слова:
технологічна безпека, елементи залізничної інфраструктури, залізничний переїздАнотація
Відображенням якості транспортних послуг на залізницях є рівень безпеки на всіх елементах залізничної інфраструктури. Найбільш небезпечним елементом інфраструктури є залізничний переїзд, що підтверджується статистикою. Незважаючи на зменшення загальної кількості дорожніх подій, кількість подій за участю людини залишається критичною.Посилання
References:
1.The mandate of the Ministry of infrastructure of Ukraine On approval of the Regulations on the classification of transport events on the Railways of Ukraine dated 12.01.2012 No. 12 [Electronic resource] / access Mode http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0117-12/conv
2. National report on the state of natural and technogenic safety of Ukraine in 2008 [Electronic resource] / the Official information portal of the State service of Ukraine of emergencies - Mode of access:http://www.mns.gov.ua/files/prognoz/report/2008/3_5_2008.pdf.
3. National report on the state of natural and technogenic safety of Ukraine in 2009 [Electronic resource] / the Official information portal of the State service of Ukraine of emergencies - Mode of access:http://www.mns.gov.ua/files/prognoz/report/2008/3_5_2009.pdf
4. National report on the state of natural and technogenic safety of Ukraine in 2010 [Electronic resource] / the Official information portal of the State service of Ukraine of emergencies - Mode of access:http://www.mns.gov.ua/files/prognoz/report/2008/3_5_2010.pdf
5. Nnational report on the state of natural and technogenic safety of Ukraine in 2011 [Electronic resource] / the Official information portal of the State service of Ukraine of emergencies - Mode of access: http://www.mns.gov.ua/files/prognoz/report/2011/3_5_2011.pdf.
National report on the state of natural and technogenic safety of Ukraine in 2012 [Electronic resource] / the Official information portal of the State service of Ukraine of emergencies - Mode of access: http://www.mns.gov.ua/files/prognoz/report/2012/3_5_2012.pdf.
[Electronic resource] http://gktb.org/
8. Certification and proof security systems of railway automatics/ in. A. Sapozhnikov, Owner.In. Sapozhnikov, V. I. Talalaev and others; Ed. by Owner.In. Sapozhnikova. - M.: Transport, 1997. - 288p.
9 Tishanin A. G., Lapidus C. A., Kopysov A. A., Usoltsev A. N. Methods of safety management based on the Heinrich pyramid Journal "Methods of quality management" № 11.2011 [Electronic resource] / access Mode http://www.centr-prioritet.ru/knowledge-base/134-smena-paradigmy-upravlencheskih-tehnologiy/2757-tishanin-a-g-lapidus-v-a-kopysov-o-a-usoltsev-a-n-zhurnal-metody-menedzhmenta-kachestva-11-2011.html
10 VisionZero [Electronic resource] http://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/roadsafe/unda/Sweden_Rus_ VisionZero.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).