МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ ТЕПЛО - И МАССООБМЕННЫХ ПРОЦЕССОВ В КАМЕРЕ СГОРАНИЯ ТЕПЛОВОЗНОГО ДИЗЕЛЯ
Ключові слова:
тепловозный дизель, камера сгорания, сопряженная задача, температура.Анотація
В работе рассматриваются результаты математического моделирования процессов смесеобразования и сгорания с цилиндре тепловозного дизеля с последующим решением сопряженной задачи и оценкой теплонапряженного состояния поршня дизеля 16ЧН26/27. Для математического моделирования рабочего цикла дизеля используется осесимметричная расчетная область, описывающая конфигурацию камеры сгорания в виде сектора 45 градусов.Посилання
References:
1. CFD Studies of Combustion and In-Cylinder Soot Trends in a DI Diesel Engine/Dahlén L., Larsson A.-Comparison to Direct Photography Studies / SAE 2000-01-1889, 2000.
2. Epping K. The Potential of HCCI Combustion for High Efficiency and Low Emissions/K. Epping, S. Aceves, R. Bechtold, J. Dec. SAE Technical Paper 2002-01-1923, 2002.
3. Raitz R.D. Modeling Atomization Processes in High-Pressure Vaporizining Sprays / Atomization and Spray Technology. – 1987. – Vol. 3, P. 309–337.
4. Ranjbar A. A. Computational study of the effect of different injection angle on heavy duty diesel engine / Ranjbar A. A., Sedighi K., Farhadi M., Pourfallah M. / THERMAL SCIENCE. – Vol. 13, No. 3. – 2009. P. 9–21.
5. Parsadanov I. Improvement and competitiveness of diesel engines on the basis of complex fuel-ecological criterion / Parsadanov I. – Kh.: NTU "KPI" 2003. – 244 p.
6. On Mathematical Modeling of Turbulent Combustion with Special Emphasis on Soot Formation and Combustion. / Sixteenth Symp / B. F. Magnussen, B. H. Hjertager. (Int.) on Combustion. The Combustion Institute– 1976. – P. 719.
7. Jafaramadr S. Modeling the Effect of Spray/Wall impingement on combustion process and emission of di diesel engine / Jafaramadr S., Khalilarya S., Shafee S., Barzegar R. / THERMAL SCIENCE. - Vol. 13, No. 3. - 2009.
8. Liu, A.B. Modeling the Effects of Drop Drag and Break-up on Fuel Sprays / A.B. Liu, R.D. Reitz / SAE 930072. – 1993.
9. Abramchuk F. Program a complex for modelling intracylinder processes ICE / F. Abramchuk, A. Avramenko // Internal combustion engines. – 2010. – № 2. – P. 7–12.
10. Rozenblit G. Heat transfer in diesel engines. – M.: Mechanical engineering, 1977. – 216 p.
11. Avramenko A. Estimation economic, ecological and durability parameters of a high-speed diesel engine / of Avramenko A./bulletin NTU "KPI". – Kh.: – 2009. – № 47. – P. 127–132.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).