МЕТОДИКА ОЦІНКИ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ РЕЙТИНГОВИМ МЕТОДОМ

Автор(и)

  • Svitlana Viktorivna Kysil Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна https://orcid.org/0000-0002-4655-8398

Ключові слова:

додаткова послуга, рейтинговий метод, оцінка, пасажир

Анотація

В статті розроблені теоретичні та методичні основи впровадження рейтингового методу для оцінки додаткових послуг залізничних підприємств з метою удосконалення системи управління додатковими послугами відповідно до пріоритетних напрямків розвитку сучасного підприємства. Розвиток залізничної інфраструктури за напрямком клієнтоорієнтованості відповідає сучасним вимогам та європейським стандартам реформування галузі. В ході дослідження виявлено, що пріоритетним напрямком підвищення конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості, ефективності менеджменту є удосконалення існуючої системи управління додатковими послугами. Удосконалено систему управління додатковими послугами шляхом впровадження нового методу їх оцінки, такого як рейтинговий. Застосування рейтингового методу в економіці не є новим, але залізнична галузь поки не використовувала його для аналізу своєї діяльності.

Біографія автора

Svitlana Viktorivna Kysil, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків

здобувач

Посилання

References:

1. Landmark-passenger: results of the V International conference "Marketing and logistics in management system on railway transport" [Orієntir-pasazhir: pіdsumki V Mіzhnarodnoї konferencії "Marketing ta logіstika vsistemі menedzhmentu na zalіznichnomu transportі"] [Elektronnij resurs] / O.Plotnіkova // Gazeta "Magіstral'". – 2015. – No 78. – P. 3. – Rezhim dostupu: http://www.magistral-uz.com.ua/file/708.pdf.

2. Bakalinskij O. V. Marketing of passenger transportation promising types of rolling stock Railways: theory, methodology, practice [Text] : dis. ... d-ra ekon. sciences : 08.00.04 / Bakalinsky Alexander ; State economic and technological University of transport. – K., 2012. – 461 p.

3. Vertel' V. V. Marketing research of unsatisfied demand for passenger transport Railways [Text]: dis. candidate. econ. sciences: 08.00.04 / Vertel' Valentina Viktorovna; State economic and technological University of transport. – K., 2012. – 192 p.

4. Pyatigorets G. S. Improvement of pricing for additional services train stations: Dis. ...candidate. Econ. sciences: 08.00.04. – Kiev, 2012. – 233 p.

5. Pasechnik V. I. Improving the quality of transport services using marketing research / V.I. Pasechnik, A.V. Pacora, V.P. Zyuzina // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. - 2014. – Vol. 27. – P. 29–34.

6. Gudkova V. P. The Rationale for the introduction of new information technologies in the sphere of passenger traffic of Railways.P. Gudkov, A. M. Kravchuk // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. Series: Economics and management, 2014. – Vol. 27. – P. 78–87.

7. Zharska I. A. Information systems and technologies in the marketing system of railway transport / I. A. Zharska // Marketing and management of innovations. – 2013. – No. 1. – P. 100–111.

8. Kostyuchenko L. V. Application of innovative technologies in the field of transport services / L. V. Kostyuchenko, A. L. Nicic // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. – 2014. – Vol. 27. – P. 1722.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-30