МЕТОДИКА ОЦІНКИ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ РЕЙТИНГОВИМ МЕТОДОМ
Ключові слова:
додаткова послуга, рейтинговий метод, оцінка, пасажирАнотація
В статті розроблені теоретичні та методичні основи впровадження рейтингового методу для оцінки додаткових послуг залізничних підприємств з метою удосконалення системи управління додатковими послугами відповідно до пріоритетних напрямків розвитку сучасного підприємства. Розвиток залізничної інфраструктури за напрямком клієнтоорієнтованості відповідає сучасним вимогам та європейським стандартам реформування галузі. В ході дослідження виявлено, що пріоритетним напрямком підвищення конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості, ефективності менеджменту є удосконалення існуючої системи управління додатковими послугами. Удосконалено систему управління додатковими послугами шляхом впровадження нового методу їх оцінки, такого як рейтинговий. Застосування рейтингового методу в економіці не є новим, але залізнична галузь поки не використовувала його для аналізу своєї діяльності.Посилання
References:
1. Landmark-passenger: results of the V International conference "Marketing and logistics in management system on railway transport" [Orієntir-pasazhir: pіdsumki V Mіzhnarodnoї konferencії "Marketing ta logіstika vsistemі menedzhmentu na zalіznichnomu transportі"] [Elektronnij resurs] / O.Plotnіkova // Gazeta "Magіstral'". – 2015. – No 78. – P. 3. – Rezhim dostupu: http://www.magistral-uz.com.ua/file/708.pdf.
2. Bakalinskij O. V. Marketing of passenger transportation promising types of rolling stock Railways: theory, methodology, practice [Text] : dis. ... d-ra ekon. sciences : 08.00.04 / Bakalinsky Alexander ; State economic and technological University of transport. – K., 2012. – 461 p.
3. Vertel' V. V. Marketing research of unsatisfied demand for passenger transport Railways [Text]: dis. candidate. econ. sciences: 08.00.04 / Vertel' Valentina Viktorovna; State economic and technological University of transport. – K., 2012. – 192 p.
4. Pyatigorets G. S. Improvement of pricing for additional services train stations: Dis. ...candidate. Econ. sciences: 08.00.04. – Kiev, 2012. – 233 p.
5. Pasechnik V. I. Improving the quality of transport services using marketing research / V.I. Pasechnik, A.V. Pacora, V.P. Zyuzina // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. - 2014. – Vol. 27. – P. 29–34.
6. Gudkova V. P. The Rationale for the introduction of new information technologies in the sphere of passenger traffic of Railways.P. Gudkov, A. M. Kravchuk // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. Series: Economics and management, 2014. – Vol. 27. – P. 78–87.
7. Zharska I. A. Information systems and technologies in the marketing system of railway transport / I. A. Zharska // Marketing and management of innovations. – 2013. – No. 1. – P. 100–111.
8. Kostyuchenko L. V. Application of innovative technologies in the field of transport services / L. V. Kostyuchenko, A. L. Nicic // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. – 2014. – Vol. 27. – P. 1722.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).