ВИЗНАЧЕННЯ ТЕПЛОВОЇ ПОТУЖНОСТІ ДЛЯ РОЗІГРІВУ ЗМЕРЗЛИХ НАСИПНИХ ВАНТАЖІВ

Автор(и)

  • Mikhail Mikhaylovich Kologrivov Одеська національна академія харчових технологій, м. Одеса, Ukraine
  • Tatiana Anatolievna Sagala Одеська національна академія харчових технологій, м. Одеса, Ukraine

Ключові слова:

змерзлий пісок, вугілля, піввагон, система обігріву, теплова потужність, методика розрахунку, окупність, рентабельність.

Анотація

Розглянута проблема відновлення сипучості змерзлих насипних вантажів в залізничних піввагонах з метою скорочення часу перевантажувальних робіт на виробництвах. Результати досліджень дозволяють оцінити необхідну теплову потужність системи обігріву піввагонів при розморожуванні піску, кам'яного вугілля та інших вантажів. Отримані дані потрібні для проектування і експлуатації систем обігріву піввагонів зі змерзлим насипним вантажем.

Біографії авторів

Mikhail Mikhaylovich Kologrivov, Одеська національна академія харчових технологій, м. Одеса

 канд. техн. наук, доцент

Tatiana Anatolievna Sagala, Одеська національна академія харчових технологій, м. Одеса

 канд. техн. наук, старший викладач

Посилання

Referenses

Ivanov N. S., Stepanov, A. V., Filippov P. I. (1974). Thermophysical properties of bulk cargoes[“Teplofizicheskie svoystva nasyipnyih gruzov”], Novosibirsk, Nauka, Siberian Department, 96 p.

GOST 22235-76 (1991). Freight trunk of Railways of 1520 mm gauge. General requirements to ensuring safety during loading and unloading and maneuvering works [“Vagonyi gruzovyie magistralnyih zheleznyih dorog kolei 1520 mm. Obschie trebovaniya po obespecheniyu sohrannosti pri proizvodstve pogruzochno-razgruzochnyih i manevrennyih rabot”], Moscow, Standards Publishing, 25 p.

Sagala T. A., Kologrivov M. M. (2011). The influence of the wall temperature of the gondola and the presence of the zone of thawing in the material on the process of unfreezing cargo[“Vliyanie temperaturyi stenki poluvagona i nalichiya zonyi protaivaniya v materiale na protsess razmorazhivaniya syipuchego gruza”], Physics aerodisperse systems: Interdepartmental scientific collection, Odessa: ONU Publishing, Issue 48, P. 28–36.

Freight railway wagons. Album-guide. Part 2 – Gondolas. The gauge is 1520 mm [Gruzovyie ZhD vagonyi. Albom-spravochnik. Chast 2 – Poluvagonyi. Koleya 1520 mm], AGONTA Ltd, International Freight Forwarder and logistics, 119 p., available at: www.agonta.com

Bogomolov A. I., Vigdorchik D. Ya., Maevskiy M. A. (1967). Gas burner infrared radiation and their application [“Gazovyie gorelki infrakrasnogo izlucheniya i ih primenenie”], Moscow, Stroyizdat, 254 p.

Pat. 13916 Ukraine MPK5 V 65 G 69/20. The camera to warm up the frozen cargo in wagons [“Kamera dlya rozIgrIvu zmerzlih vantazhIv v vagonah”] , V.P. Koval; DnIpropetrovskiy zavod «Temp». # 95020729, publ. 25.04.1997; Bull. No 2, 1997.

Pat. 9476 Ukraine MPK7 V 65 G 67/24, V 65 G 69/20. Device for cargo’s heating , matted, in railroad gondola cars [“PristrIy dlya rozIgrIvu vantazhIv, scho zmerzlisya, v zalIznichnih pIvvagonah”], V. M. Antonchik, O. M. Gurtoviy, D. V. Yashin, V. I. Garmash, «Energy technology». # 200507180, publ. 15.09.2005, Bull. No 9, 2005.

Sagala T. A,. Kologrivov M. M. (2009). The efficiency of convection heating railway wagons with frozen cargo [“Effektivnost konvektivnogo obogreva zheleznodorozhnyih poluvagonov s merzlyim gruzom”], Refrigeration Engineering and Technology Journal, Issue 3 (119), P. 56–61.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-19

Номер

Розділ

НТП и эффективность производства