ВИЗНАЧЕННЯ ТЕПЛОВОЇ ПОТУЖНОСТІ ДЛЯ РОЗІГРІВУ ЗМЕРЗЛИХ НАСИПНИХ ВАНТАЖІВ
Ключові слова:
змерзлий пісок, вугілля, піввагон, система обігріву, теплова потужність, методика розрахунку, окупність, рентабельність.Анотація
Розглянута проблема відновлення сипучості змерзлих насипних вантажів в залізничних піввагонах з метою скорочення часу перевантажувальних робіт на виробництвах. Результати досліджень дозволяють оцінити необхідну теплову потужність системи обігріву піввагонів при розморожуванні піску, кам'яного вугілля та інших вантажів. Отримані дані потрібні для проектування і експлуатації систем обігріву піввагонів зі змерзлим насипним вантажем.Посилання
Referenses
Ivanov N. S., Stepanov, A. V., Filippov P. I. (1974). Thermophysical properties of bulk cargoes[“Teplofizicheskie svoystva nasyipnyih gruzov”], Novosibirsk, Nauka, Siberian Department, 96 p.
GOST 22235-76 (1991). Freight trunk of Railways of 1520 mm gauge. General requirements to ensuring safety during loading and unloading and maneuvering works [“Vagonyi gruzovyie magistralnyih zheleznyih dorog kolei 1520 mm. Obschie trebovaniya po obespecheniyu sohrannosti pri proizvodstve pogruzochno-razgruzochnyih i manevrennyih rabot”], Moscow, Standards Publishing, 25 p.
Sagala T. A., Kologrivov M. M. (2011). The influence of the wall temperature of the gondola and the presence of the zone of thawing in the material on the process of unfreezing cargo[“Vliyanie temperaturyi stenki poluvagona i nalichiya zonyi protaivaniya v materiale na protsess razmorazhivaniya syipuchego gruza”], Physics aerodisperse systems: Interdepartmental scientific collection, Odessa: ONU Publishing, Issue 48, P. 28–36.
Freight railway wagons. Album-guide. Part 2 – Gondolas. The gauge is 1520 mm [Gruzovyie ZhD vagonyi. Albom-spravochnik. Chast 2 – Poluvagonyi. Koleya 1520 mm], AGONTA Ltd, International Freight Forwarder and logistics, 119 p., available at: www.agonta.com
Bogomolov A. I., Vigdorchik D. Ya., Maevskiy M. A. (1967). Gas burner infrared radiation and their application [“Gazovyie gorelki infrakrasnogo izlucheniya i ih primenenie”], Moscow, Stroyizdat, 254 p.
Pat. 13916 Ukraine MPK5 V 65 G 69/20. The camera to warm up the frozen cargo in wagons [“Kamera dlya rozIgrIvu zmerzlih vantazhIv v vagonah”] , V.P. Koval; DnIpropetrovskiy zavod «Temp». # 95020729, publ. 25.04.1997; Bull. No 2, 1997.
Pat. 9476 Ukraine MPK7 V 65 G 67/24, V 65 G 69/20. Device for cargo’s heating , matted, in railroad gondola cars [“PristrIy dlya rozIgrIvu vantazhIv, scho zmerzlisya, v zalIznichnih pIvvagonah”], V. M. Antonchik, O. M. Gurtoviy, D. V. Yashin, V. I. Garmash, «Energy technology». # 200507180, publ. 15.09.2005, Bull. No 9, 2005.
Sagala T. A,. Kologrivov M. M. (2009). The efficiency of convection heating railway wagons with frozen cargo [“Effektivnost konvektivnogo obogreva zheleznodorozhnyih poluvagonov s merzlyim gruzom”], Refrigeration Engineering and Technology Journal, Issue 3 (119), P. 56–61.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [6 місяців] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).