ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РОЗВИТОК ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Svitlana Viktorivna Kysil Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків, Україна https://orcid.org/0000-0002-4655-8398

Ключові слова:

додаткова послуга, інформаційні технології, ефективність, популяризація, пасажир.

Анотація

Стаття присвячена питанню підвищення ефективності додаткових послуг залізничних підприємств. Розвиток залізничної інфраструктури за напрямком клієнтоорієнтованості відповідає сучасним вимогам та європейським стандартам реформування галузі. В ході дослідження виявлено, що пріоритетним напрямком підвищення конкурентоспроможності, інвестиційної привабливості, ефективності менеджменту є удосконалення існуючих додаткових послуг та впровадження нових, як диктує розвиток суспільства та вимоги пасажирів до сервісу та якості обслуговування. Запропоновано підвищувати ефективність додаткових послуг та їх популяризувати шляхом впровадження нових інформаційних технологій.

Біографія автора

Svitlana Viktorivna Kysil, Український державний університет залізничного транспорту, м. Харків

здобувач

Посилання

Referenses:

1. Landmark-passenger: results of the V International conference "Marketing and logistics in management system on railway transport" [Orієntir-pasazhir: pіdsumki V Mіzhnarodnoї konferencії "Marketing ta logіstika v sistemі menedzhmentu na zalіznichnomu transportі"] [Elektronnij resurs] / O.Plotnіkova // Gazeta "Magіstral'". – 2015. – № 78. – P.3. – Rezhim dostupu: http://www.magistral-uz.com.ua/file/708.pdf.

2. Bakalinskij O. V. Marketing of passenger transportation promising types of rolling stock Railways: theory, methodology, practice [Text] : dis. ... d-ra ekon. sciences : 08.00.04 / Bakalinsky Alexander ; State economic and technological University of transport. – K., 2012. – 461 p.

3. Vertel' V. V. Marketing research of unsatisfied demand for passenger transport Railways [Text]: dis. candidate. econ. sciences: 08.00.04 / Vertel' Valentina Viktorovna; State economic and technological University of transport. – K., 2012. – 192 p.

4. Pyatigorets G. S. Improvement of pricing for additional services train stations: Dis...candidate. Econ. sciences: 08.00.04. – Kiev, 2012. – 233 p.

5. Pasechnik V. I. Improving the quality of transport services using marketing research / V. I. Pasechnik, A. V. Pacora, V. P. Zyuzina // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. - 2014. – Vol. 27. – P. 29–34.

6. Gudkova V. P. The Rationale for the introduction of new information technologies in the sphere of passenger traffic of Railways. V. P. Gudkov, A. M. Kravchuk // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. Series: Economics and management, 2014. – Vol. 27. – P. 78–87.

7. Zharska I. A. Information systems and technologies in the marketing system of railway transport / I. A. Zharska // Marketing and management of innovations. – 2013. – No. 1. – P. 100 –111.

8. Kostyuchenko L. V. Application of innovative technologies in the field of transport services / L. V. Kostyuchenko, A. L. Nicic // Collection of scientific works of the State economic and technological University of transport. – 2014. – Vol. 27. – P. 17–22.

9. Troynikova O. M. Economic approach to security transport services / O. M. Troynikova // Economy of Ukraine: political and economic journal. – 2011. – No. 3. – P. 92–94.

10. http://booking.uz.gov.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-19